Pašmāju zīmoli
Optikas salonu tīklu "Optio", "Vision Express", "Pasaules optika" un "Vizionette" īpašnieka, SIA "OC Vision" valdes priekšsēdētāja Jāņa Dzeņa skatījums uz biznesu nav tikai lietišķi racionāls, kaut kādā ziņā to varētu dēvēt par nacionālromantisku.
"Esmu Latvijas patriots," uzsver Jānis Dzenis, skaidrojot, kādēļ līdzās skaļajiem vārdiem – slavenajiem pasaules optikas zīmoliem – viņam ir svarīgi savos optikas salonos piedāvāt arī Latvijas zīmola "One Wolf" dizaina saulesbrilles. "Latvija ir unikāla ar savu kultūrvidi, un, līdzīgi kā, piemēram, Skandināvijas valstīm, arī Latvijai vajadzētu izkopt savu īpašo dizainu, kura vēsturiskās saknes noteikti ir rodamas jau pagājušā gadsimta 30. gados," tā Jānis Dzenis.
"Es ļoti labi pēc briļļu dizaina varu noteikt, kāda ir cilvēka nacionālā piederība – kurš ir amerikānis, kurš itālis, francūzis vai pārstāvis no kādas Skandināvijas valsts. Taču ir jābūt arī Baltijas dizainam!"
Lasīt pilnu rakstu: